lala

18 Eylül 2008 Perşembe

Aveaya Küfürbaz Olan Zavallı Öğrenci Milleti


39 kontör karşılığı 500 ya da tercihen 5000 mesaj olayı aslında ilk başta çok güzel bir şey. Hatta "olala." Lakin, bu kampanyayı yapan operatör Avea olunca işler biraz değişiyor. Sözüm sana Avea; hem her yerde çekmeyip insanı olmadık zamanlarda fıtık ediyorsunuz hem de attığım mesajları iletmiyorsunuz. Mesajı gönderdikten sonra telefonun başında "acaba iletildi mi" diye iletim raporunu beklerken ölüp ölüp diriliyorum. Gün oluyor, konuşmamı yarıda kesiyorsunuz. Daha tam 1 ay dolmadan, mesaj haklarımı elimden alıyorsunuz. Mağdur oluyorum yahu!

6 yorum:

Ukturk dedi ki...

Allah bunları nasıl biliyorsa öle yapsın..çok iyi bilmediğini umuyorum:P:p

O yüzden en iyisi en kazığı Turkcell'i kullanmak..Adamlarda yalan dolan yok..Direkt ben pahalıyım diyor zaten:D

¢ido$ dedi ki...

O konuda haklısın ama telefon rehberimde 1 tane turkcell kullanan var -o da babam :) sen düşün artık gerisini :)

Ukturk dedi ki...

Demek ki yaş ilerledikçe insanlar Turkcell kullanıyor:P:p Sonuçta tecrübe konuşuyor:D 2-3 sene içinde sen de geçersin Turkcell'e:P:p

¢ido$ dedi ki...

Aslında ben Turkcell'den Avea'ya dönmek gibi çeşitli girdaplara girdim, çıkamıyorum :)

Alisko dedi ki...

ben de bu konudan muzdariptim ve bir kaç kez aradıktan sonra müşteri hizmetlerini kafayı sıyırdım ve en son aramamda servisleriniz kaldırmıyorsa 5000 mesajı vermeyin kardeşim paramızla rezil oluyoruz götünüze göre işlere kalkın dedim kadın şoke oldu :)

¢ido$ dedi ki...

Afadadafsda ben sana hiçbir şey demiyorum :D