lala

18 Eylül 2008 Perşembe

En Farklı Hediyeler İçin


Belki bir çoğunuz biliyordur bu siteyi, belki bazılarınız ilk defa buradan okuyacak ama farklı tarzda hediyeler veya kendiniz için birşeyler arıyorsanız, buyrun sizi böyle alalım: http://www.bunlardanistiyorum.com/ Bana sorarsanız ben hepsinden istiyorum :) Ama en çok hoşuma mikroplar oldu :) Alıp da bana hediye etmek isteyenlere açık adresimi verebilirim :P Bazı ürünlerin fiyatları oldukça el yakıyor ama ekonominize uygun olanlar da var. Bir karıştırın derim :)

2 yorum:

Ukturk dedi ki...

Valla ben birilerine hediye almayı çok severim..Sanki kendime almış gibi sevinirim..Biraz enayilik söz konusu..Çok param gitmiştir o yüzden...

Bu verdiğin siteyi bilmiyordum ben...Çok işime yarayacak gibi duruyor sanki:P:p

¢ido$ dedi ki...

ben hediye alma özürlüsüyümdür :) kime ne alacağımı hiç ayarlayamam :) bu tarz siteleri çok geziyorum o yüzden, bir fikrim olsun diye :)