lala

12 Eylül 2008 Cuma

Bir Gezme Hevesidir Tutturdum... Sonum Hayrola



Hiç de merak etmedim Amerika'yı şu yaşıma kadar. (Los Angeles, the O.C ve Florida hariç :) Bir de Manhattan var tabii:)) Ama gidip yaşamak filan istemem. Allah korusun hatta :D Ama bir gezme isteğidir ki tutturdum bu aralar, yerimde duramıyorum. En son şu work & travel hadisesini araştırmaya koyuldum. Hem work'erim hem de travel'ımı yaparım şeklinde. Amaç Amerika'yı görmek filan da değil. Amaç gezmek sırf. Şöyle dilimi bilmeyen, beni tanımayan, büyük ihtimalle hayatları boyunca beni bir daha görmeyecek olan insancıkların yanında tadını çıkara çıkara dolaşmak istiyorum hem de. Bu uğurda değil Amerika, Uganda'ya bile giderim. İzmir'e döndükten sonra Yunan Adaları'ndan birine kaçmayı planlıyorum hatta. Diyorum ya, sonum hayırlı olur umarım. :)


Work & Travel hakkında bilgi edinmek isteyen arkadaşlara şöyle yardımcı olayım;

2 yorum:

Adsız dedi ki...

work and travel iyi de şu work kısmında çok çalıştırıyorlar be!!

¢ido$ dedi ki...

ben de öyle duydum ama denemedim :)